tisdag 22 maj 2007

Från pratglad till tyst mus...

Jag håller på att förvandlas från en hysterisk babblare till en som inget har att säga...

Allt jag ska säga eller berätta om vet alla redan.
"Jaja, men det har jag läst på din blogg" får jag höra från allt fler nu för tiden.

Antingen måste jag börja hitta på saker att skriva om på bloggen så jag har något sant och äkta att prata om när jag väl träffar någon..
Eller så tystnar jag ...
Snart tystnar Viktoria.
Jag kan tänka mig att enok annan finner tanken angenäm.

Jag har tidigare lidit av mig själv men inte i lika stor omfattning som nu.
Då,
för att jag är så ini hemskans glömsk.
Jag har varit med om, allt för många gånger att jag ska berätta något storslaget...
Då har jag redan hunnit före mig själv och berättat det tidigare fast jag glömt det, det var fruktansvärt irriterande!
Men det var oftast nån gång ibland, nu är det hela tiden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du den dagen kommer aldrig jag är lika dann inte kan vi hålla tyst hur mycket vi försöker vi har ju sååååååååå mycket viktigt att säga ju :P

Anonym sa...

Fast jag tror din far skulle uppskatta lite tystnad emellanåt hi hi men har man tagit fan i båten får man ron i land som det heter. Bara gilla läget för stackar :)