onsdag 16 maj 2007

Önskas; Nytt mode

Nu lägger jag mitt hopp till modeskaparna:
Försök att få upp brallorna på grabbarna!
Jag är så trött på att se grabbars kalsonger och har jag riktig otur så har de rätt urtvättade kalsonger...
Det betyder att jag helt plötsligt står och tittar rätt in i prutten på en del grabbar?
För att kalsipperna är väldigt tunna.

Det är inte undra på att det är dyrt med kalsonger.
Gud och alla människor ska se dem.
Men vem är intresserad?
Jo, en grupp. Kalsongtillverkarna.

Det borde startas upp en manifestation!
Listor ska skrivas under ochskickas vidare till närmaste modeskapare.
Följ med i kampen!
Vi måste höja våra kameror och fotografera alla dessa arslen och vidarebefodra fotona till modelejonen och visa vad det är vi vanligt dödliga får uppleva!

Pins ska tryckas upp och placeras på så många kavaj och skjortslag som bara går!

Vårt ledord i kampen blir som en gammal cowboy nog skulle ha uttryckt sig.

UPP MED BYXORNA!!!
ANNARS SKJUTER VI!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja är det något som gör en trött så är det dessa hängarslen. -Man ser spargrisen, brukar jag höra folk säga och tänker genast; -Spargrisen? Man ser ju för fan hela bankfacket! Jag skriver under protestlistan bara jag får den framför mig! Heja heja.

Anonym sa...

Skriver på direkt hur kan det urarta så i modet att nått sånt kan vara inne!!! Är och förblir en gåta för mig. "SÅ UPP TILL KAMP" Trevlig helg på er kram

Anonym sa...

Skriver också på direkt. Kram