fredag 27 juni 2008

varför?

jag vet en som fick en present utav en kille (som hon inte har förhållande med) 1 biljett till Peace and Love.
Hon ville inte åka ensam så hon fick 3 biljetter (de är inte gratis)

Hon visste inte hur de skulle ta sig till Borlänge.
Han förbeställde en taxi som hämtade upp 3 personer från vår lilla stad och skjutsade dem direkt till festivalområdet.

Hon visste inte hur de skulle komma hem.

När festivalen är slut kommer det stå en förbeställd taxi utanfö och vänta på 3 personer och skjutsa hem dem till vår lilla stad.

OK?!
Fixar han det här för han vill hänga med er hela festivalen?
undrar en skeptisk jag.
nej, ha ska inte gå på festivalen!
OK?! undrar en skeptisk jag
kommer ni få en snygg räkning från något taxibolag sen?
nej, fan vi är ju redan här.
oc htaxin hade tyckt det var mysko så de hade kollat upp allt på kontoret och den var betald!
Jo, han har lagt ut 10 000 på oss nu! så vi får gå på festival!
varför? undrar en skeptisk jag.
Är han kär i henne?
ja, jag vet inte men hon är inte kär i honom och han är skiiiit riiik!

jag är skeptisk.
men tänk vad kul det skulle vara att kunna göra något sånt här för folk man tycker om i sin omgivning.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej viktoria. det är viktoria för en dag här... haha jag tänkte meddela dig att jag lämnar din namn skylt på kylskpåpet i köket här på jobbet. tack för lånet. // natalia