tisdag 24 juni 2008

sleepless

Inatt ville småttungarna sova i l"lugna rummet".
Jacob Hård soffan var fortfarande utbäddad efter Ragnar och Linn som sov där på midsommaraftonen.

naturligtvis ville de att jag skulle sova där jag med...
men jag förklarade att det skulle bli lite väl trångt.

efter några läppar som lutade ut som falukorvar sa jag hurtfriskt.
- jag bäddar en madrass på golvet åt mig.

När det så äntligen blev dags att nanna kudden för mig kröp jag ihop på en 80 cm bred madrass.
jag har legat jättebra!
ett tag...

för när jag väl slog upp mina sjögröna så låg jag som en makrill...
båda ungarna hade krypit ner till mig på natten.

gissa om det var trångt?

1 kommentar:

LoWa sa...

åh fy vad trångt. jag får panik då! Jag vill helst sova ensam. Det är skönast så. (eremit är mitt mellannamn faktiskt)