tisdag 24 juni 2008

det är mycket nu...

idag har mina kollegor på jobbet haft det ledsamt.
Det har tagit slut mellan en tjeje och hennes kille.
så där hänger tårarna i ögonvrån till och från hela tiden.
Idag hände något under ett telefonsamtal och efter det så hängde inte tårarna längre...
de sprutade.

i direkt anslutning till det kom frun till han som gått in i väggen in på jobbet och hon satt och snackade med en annan jobbarkompis...
jag var tvungen att gå in i det rummet pga ett ärende.
och där sprutade tårarna för fulla muggar.

jag blir så ställd när folk gråter, vet inte riktigt vad jag ska säga.

så jag tittade mig omkring kände att jag skulle nog uta nnågra problem alls börja stor tjuta jag med.
och sa...
- kan vi inte stänga igen för idag åsså gråter vi allahopa tillsammans så mycket vi orkar?

3 kommentarer:

Miralin sa...

Näää... fy vad jobbigt ni verkar ha det. :(

Anonym sa...

Jag blir oxå "blödig" när det blir ngt!!! (varför säger man så???det är ju tårar som kommer)

Vickiehickietorian sa...

jadu? kan´ske för att det brukar komma tårar när man blöder?
kajne anong!