torsdag 12 juni 2008

dagens outfit

Detta trodde jag inte om mig själv!
att jag skulle lägga ut en dagens outfit bild.
Dessutom blev det flera bilder...

Idag var jag en polkagris.
Jag själv blir så glad av röda kläder.
Visst blir man glad av färger.
Annars går man alltid svartklädd.
Varje gång jag har något färgglatt på mig så tänker jag att det här måste jag göra oftare!
men jag vet att imorgon när jag ska klä på mig så kommer det nog att bli svart...


Men mina poser är ju inte direkt fotomodells aktiga...





3 kommentarer:

Olle sa...

Passar dig utmärkt! Catwalken nästa.... :)

Anonym sa...

Världen består inte bara av sjuttonåriga blondiner så självklart vill vi se mer av dina outfits :-)

LoWa sa...

Skitfint! Leggings från lindex? Min kollega hade svart/vit randiga. Jag är supersvag för randigt!