onsdag 25 juni 2008

allt är bra

samtal vid matbordet.

Vigg sitter och leker med en paprikabit, det är en helikopter...
-har du flygit nångång frågade jag Vigg
-nehej, men det ska jag göra när jag blir stor.
-men jag, jag har åkt buss säger Juliana stolt som en tupp


Sen fortsatte samtalet med en hel massa bönade och bedjande om att få åka buss igen med mig!

jag hade ju inga problem att säga ja till det!

än så länge duger det.Att få åka buss!

jag råkade säga en gång i tiden att när jag fyller 40 ska jag bjuda min familj på utlandsresa.
och det minns Jesper och Jacob.
och nu har vi blivit en famlij på7 personer...

dyrt

5 kommentarer:

LoWa sa...

Finland, norge, danmark är väl utomlands?? =)
Eller lettland!

Vickiehickietorian sa...

men det var med flyg och värme...fuck

Annis sa...

När man tänkte på att fylla 40 förr (inte för att jag tänkte att jag någonsin skulle bli så gamal...evig ungdom). Då tänkte man väl att alla i den åldern har alltid mycket pengar som de tjänat in sparade på banken. Men nähe så var det visst inte (för oss i alla fall). Bara en massa lån och utgifter varje månad.

Men som sagt Tallin kan nog vara trevligt. Var det inte dit ni åkte med tjejklubben i gungningens land en gång?

Anonym sa...

Äsch, du har ju tretton år på dig att spara ihop pengar!! ;)

Anonym sa...

hahahah! tack, Camilla! det märks att du är en vattuman!