torsdag 12 juni 2008

skvaller

nu ska jag skryta!
jag kan skvallra om riktigt stora kändisar.
Direkt från en trovärdig källa!
hahaha!

jag kan skvallra om Gwenywythewthy (men hur kan man välja ett sånt namn till sin dotter) Paltrow, Sarah Jessica Parker sen glömde jag vilka mer och Victoria Beckham!

Tänk att lilla jag, i lilla fastbo kan skvallra om dem!?!

kerstin och Bengts dotter Karin jobbar som designer/assistent på preen i London.
Så hon åker runt till New York, Tokyo och europas modestäder också.
Den ena catwalken efter den andra.
Snacka om häftigt.

hon var hemma nyligen så vi var och fikade.
så jag fick inhämta denna information!

Nu senast när de var i New york så tyckte Sarah Jessica Parker så mycket om en av deras klänningar så hon ville låna en till en premiär som hon skulle på och det var inte första gången hon lånar kläder från dem!
Gwenthewyethy (?)gillar deras kläder mycker också så hon brukar låna kläder att ha på sig när hon ska mingla lite.

Och så var det nån mer stor kändis...som jag glömt.

Men nu kommer vi in på Victoria Beckham.
Hon är ett stort fan av preens kläder.
men aldrig att hon skulle få låna något utav dem!
Vill hon bära deras kläder så får hon gå och köpa kläderna av dem!
De vill inte ha hennes "reklam" av kläderna.

Nu sist när hon gjorde någon reklam film så hade hon en preen klänning på sig...
De var inte över glada för det...

För övrigt kan jag berätta att preens kläder kan man nu köpa i Sverige.
NK i Stockholm har tagit in deras kläder!
Så de är bara att shoppa loss!

3 500 för en stickad kofta som jag och Kerstin tyckte var riktig snygg!
Som hittat!
jag köpte en av var färg....

2 kommentarer:

Anonym sa...

3500 som hittat för en kofta:P Synd du inte var hemmavid igår när så fint folk tänkte dyka upp ha ha. I kväll drar vi till gästhamnen ska gå och äta på Partytfabriken nått i stil med Wallmans salonger där kyparna sjuger och står i trevligt låter det i morgon blir det Rix FM festival för hela slanten oj va långrandig jag blev Hälsa alla Kram

Anonym sa...

sjunger ska det nog vara hi hi inte lätt med stavningen alla gånger:P