torsdag 26 juni 2008

halvdöö

precis när vi somnat vaknade vi att Julaina behövde gå på toa.

sen en timme senare vaknade jag av att Luis satte sig vid datorn precis nedanför min säng, alltså rummet nedanför.
Han började msna.
Vid varje gång han får ett nytt meddelande så klingade det högt och tydligt.
Nästan högsta volym på datorn.
Till slut var jag så irriterad för jag hoppad högt varje gång det plingade.
Ett tag funderad jag på att väcka Adde så han kunde gå ner och be honom sluta.NU!
jag var lite orolig att om jag skulle gå ner så kankse jag "råkade" slå tangentbordet i huvvet på honom.

jag gick ner själv och jag övertygade honom på 10 sekunder att gå och lägga sig.
heheh

Sen vakandejag av Vigg som stod och sa att han MÅSTE HA frukost.
jag var så trött så jag fick inte ens upp ögonlocken.
Jag puffade och puffade på Adde och hoppades på att han skulle höra Vigg.
Till slut var jag tvungen att både putta och be honom gå ner med Vigg.
Allt ihop i ett beckmörker eftersom jag inte fick upp ögonen.

han gick.
jag somnadeom.
Vaknade av Juliana och sa snabbt
-pappa och Vigg är redan nere.

emn sen var jag så kissnödig så det var bara att hoppa upp på ledstången och ta tjottan i besittning.
Väl ute därifrån ser jag att klockhelvetet är 6,30!!

jag bara gloddepå klockna och frågade Adde hur mycket hon var när han ochVigg gick ner.

5,20

galna ungar!

och om jag fått upp mina ögon så hade jag sett vad klockan var och då tvingat ner Vigg i sängen och då hade han somnat om.

och jag är så trött.
och så är jag ledig.
och vi ska åka till plastmor och våldgästa.
Trevligt

Inga kommentarer: