måndag 23 juni 2008

simma lugnt

vi har anmält vigg och juliana till simskola.
första dagen i dag.

Juliana vågar inte alls, hon skriker som en stucken gris när jag pratat om det med henne.
Hon SKA inte gå!

Vigg skulle testa iallafall gick han med på.

Idag var de där.
och i gruppen före var det 2 dagis kompisar till dem....

Vigg ville inte vara med i sin grupp och Juliana ville helt plötsligt vara med om hon fick vara med i Joels grupp om Vigg fick börja där och Vigg ville gå i vilken grupp som helst bara det var tillsammans med Juliana.

Simskolelärarinnan tyckte att de fick byta så nu ska båda gå och i samma grupp.

De stackarna kommer inte att klara sig utan varann i livet.

1 kommentar:

Miralin sa...

Spännande med simskola, hoppas att de är bättre än jag var, jag tillbringade största tiden med att komma på sätt att lura simläraren så han inte skulle förstå att jag gick på botten. :P
Men jag lärde mig simma till sist....
Lyxigt att bo ihop med sin bästa vän, man behöver ju aldrig känna sig ensam. :-)