fredag 22 augusti 2008

själv då?

Jag har mord i blick och ser alla fel som någon gör.

Min tunga är både kluven och giftig.

Tandkrämslocket är inte påskruvat efter användning!!!
Skorna bara slängs i en hög!!
Bregott paket står på fel ställe!!
Ingen ser att jag har plockat undan!!
m.m
Som klicken över i:et, naveln över snoppen eller alla de där gamla ordsråken på en gång
Jag städar! i rasande tempo och med en noggrannhet som inte liknar mig, (28 dagar av 30.)

HEla tiden får jag tänka;
jag då, varför är jag så på?
Det kankse till och med var jag som la julianas trosor i fönstret?
Har jag tänkt efter...
Visst var diskmaskinen påslagen och klar när jag kom hem?
Måste tänka hela tiden, Det är itne bara jag som får jorden att snurra.



Håll er undan och låt mig komma fram:
Rör mig inte och säg rätt saker, titta inte på mig och verka för böveln inte inställsam då så kan jag fixa underverk. (i 2 dagar)

eller så kankse jag tar min snälltablett och blir mer normal

Inga kommentarer: