fredag 15 augusti 2008

copyright

Nu har jag lärt mig mer! Är inne på denna sida och lär mig hur mycket som helst!
Det är ju såååå kul!
Han lär ut photoshop jättebra och kul!
Vill ni lära er så klicka in där..

Nu har jag lärt mig copyright"skydda" mina bilder.

Översta bilden har jag mixtrat både hit och dit med.
Det är ankarkedjan som hänger ner i ljusnan.
När vi åkte båt i somras hos mamma å dom!
Här är båten som vi åkte med
Sen en skön vinter bild från vår egen gård
och alla är "stämplade" med mitt bloggnamn!
Tjo

nedersta bilden är orginalet....
visst är det skillnad?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Photoshop är kul och jag har läst det i ngt år nu på kurs....
det finns så många bra program på nätet så man klarar sig en hel del med det...
Har du inte varit på denna sida så gå in där och kolla oxå..:

http://www.webdesignskolan.com/photoshop/index_ps.htm.....

Tyvärr så har jag bara photoshop i den gamla datorn och den är så seg så det tar sådan tid att göra ngt...man sätter sig inte gärna där då..

Jag ska införskaffa mig ph elements när lite extra pengar över (lite billigare) så jag kan sitta vid den nyare apparaten..

Jag har andra program där men där jobbar man inte i lager och det är fördel tycker jag..

Lycka till med photo-leken :0)...

Vickiehickietorian sa...

tack. det är verkligen urkul!!

michael sågerås sa...

Hej och tack för reklamen och omdömet på din blogg. Och som jag skrev till dig tidigare idag så fungerar ju penseln alldeles lysande:-)

Mvh/Michael S

Anonym sa...

Jag hade för mig att jag frågade dig om copyright men det kommentaren måtte ha försvunnit...Om du hade ngn adress till det du hade läst...
När jag har läst så är det bara om att allt'ä r skyddat inte om hur man gör...
Tacksam för tips!!!