fredag 22 augusti 2008

hamster

äh, partytältet hade blåst iväg.
landat precis där vi håller på med veden.

Då fortsätter jag väl med stöket inne då.

EN fråga.
Vad gör folk av alla sina barngrejer??

Jag har ca en trekvarts miljard teckningar.
145000 st pärlade halsband, armband, fotband.
3000 gipsfigurer halvmåalde ( i mina ögon)
och hur många pappersbitar jag har törs jag inte tänka på.
pappersbitar ialla storlekar, alla färger klippta i vansinnigt fina mönster, former.

Ska man spara allt?
Jag får lite ont i magenför varje grej jag slänger.
Allre helst de som det står AMAMAM uppånerpå.

Det måste ju finnas något sätt att använda dem på?

1 kommentar:

LoWa sa...

Kasta måste man göra ibland men jag satte upp en tavellist i badrummet(jo sant)och där ställde jag alla grälla, brokiga och tokiga saker som barnen pysslat ihop! Blev läckert! Och nyss införskaffade jag varsina stora fina kartonger som jag lägger ner "minnesgrejer" i vartefter. Tänk vad kul att kolla igenom dom lådorna om en sisådär 15 år!