torsdag 21 augusti 2008

jag har aldrig...

den där leken har jag aldrig förstått mig på.

Men jag har aldrig varit med om att nån annan än jag packar upp packningen när barnen varit borta.

Jag kan inte förstå varför ingen annan gör sånt?
Det är inte särskilt svårt.
Jag har väntat på att nån annan skulle komma på att dels så står 1 ryggsäck och väska i vägen! dels att kläder som saknas kan ju ligga i antingen ryggsäck eller väska?

Idag packade jag upp.
Från i söndags.

Fast Adde har varit jätteduktig.
Han har köpt takpapp för fler tusen...

bläää

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAha, det där känner jag igen med uppackningen...Det måste stå skrivet i våra gener att det är vi kvinnor som ska göra detta...
Inte kul att lägga pengar på ngt som inte kommer att synnas sedan...Vi har ju gjort det där redan så jag vet hur det känns när pengarna flyger iväg.....fast det gör det annars oxå utan renovering :0)...

LoWa sa...

Klockren igenkänningsfaktor!!!!