torsdag 28 augusti 2008

Knäppgökar

idag är det två stycken som har velat lägga till mig som kontakt på msn.
lite funderar man väl på v em det kan vara och om det kan vara smittsamt.
men jag är en nyfiken rackare så jag klickade ok.

Den andra ville veta om jag är homo, bi eller hetro.
fast på engelska.
Jag svarade på svenska;
Ingetdera hur så, har du med det att göra?
Då fick jag till svar:
(fast på engelska)
sätt på webkameran jag är så fucking kåt! jag vill se dig!!!

Då raderade jag den kontakten!

Den först var bra mycket snällare..
Jag hann kopiera den.

j'ojjè!, " ehhh... säger:
hej!
viktoria säger:
hej?
j'ojjè!, " ehhh... säger:
är det du som bloggade om dina bröst??
viktoria säger:
??
j'ojjè!, " ehhh... säger:
eller?
viktoria säger:
jag fattar inte? vem är d`=
viktoria säger:
du?
j'ojjè!, " ehhh... säger:
jag har läst din blogg! och det stod att man kunde kontakta dig här...
viktoria säger:
ok
j'ojjè!, " ehhh... säger:
stämmer det inte?
viktoria säger:
jo
viktoria säger:
vad vill du då?
j'ojjè!, " ehhh... säger:
jaha, ja.. jag tycker bara att du ska acceptera hur dina bröst ser ut.
viktoria säger:
jaha, jag gör det...
viktoria säger:
vem är du då?
j'ojjè!, " ehhh... säger:
tja.. en som läste din blogg.
j'ojjè!, " ehhh... säger:
sen ville jag bara berätta vad jag tycker.
viktoria säger:
jaha,annorlunda!
j'ojjè!, " ehhh... säger:
haha ja. men jag ska sticka ha det bra. ciao!
viktoria säger:
detsamma!

Jag har inte ens tänkt på att man kan lägga till mig som msn kontakt eftersom jag har min adress upplagd.
och det får man så gärna göra också!
Men den som lägger till och vill bli min msn bästis kan ju gärna presentera sig lite så jag har en aning om vem det är!

1 kommentar:

Fru Tattoo sa...

Hej svejs!
Jag har skaffat mig ett obetalt extrajobb. Jag bloggar nämligen numera på Tidningen Hennes hemsida och låter Den Tatuerade Mamman vila under tiden.
Jag skulle uppskatta många besökare på min nya sida, så att chefen ser att jag finns och kanske erbjuder mig att skriva krönikor eller nåt.
NU skriver jag alltså under mitt egna "flashiga" namn i några månader, så klicka dig dit. Välkommen att fortsätta läsa min blogg på den nya sidan.

Ps, jag ger P1 sommarpratare info sen, nu är jag och besöker mina favoriter och informerar.