fredag 29 augusti 2008

feeling hot

Adde och jag dogwalkade igår.

han kom på att han inte blir lika varm som jag.
-Jag tror att jag kan koppla bort sånt helt sa han fullt påpälsad med t-shirt, huvtröja och kavaj.
-vaddå, tror du att jag är varm? sa jag iförd ett linne med spagettisnören.
Tröjan hade jag för länge sen knytit runt höfterna, antagligen högröd i fejjan
-hehe sa han Alltså jag bara stänger av. Det är en bra egenskap jag har sa han.
-jasså? och funderade hej vilt på hur man gör.och bävade för klilmakteriet...
-fast jag tror att det bara funkar när man inte är stressad. kontrade han med
-JAg? stressad? vad tror du? sa jag medan jag tyckte att vi skulle gå lite snabbare så vi skulle hinna lyfta ner "finporslinet" från översta kökshyllan till vårt nya sideboard(Lotta, jag lär mig) innan han ska åka och jobba...
-ja, jag är ju mer korkad du sa han fundersamt
-VA? jag trodde inte mina öron...
-ja, jag tänker inte på allt sånt där runt omkring. Du går och gör andra saker och planerar in vad nästa grej som måste göras...

kan det vara mer än lovligt ärligt?
Killar...

Inga kommentarer: