fredag 29 augusti 2008

festligheter

kommer aldrig ensamma-

Imorgon fyller pappa år.
Imorgon har Idlaflickorna fest.

Vi ska tyvärr inte gå på pappas kalas.
av personliga orsaker.

bara därför kan vi gå på herrklubbens tillställning!

Jag har ju sällan en tanke på hur och med vem osv jag ska gå med.
kommer på det så där lagom sent så jag inte orkar springa runt oc hbjuda in mig själv nånstans.
Denna gång löste det sig alldeles ypperligt!

Camilla Juvel ville komma med!
och så ville Pilla med!
så vips så var vi 3 glada tjejer!

oc hdet ska bli radande kul!
och skönt att gå på fest och inte anordna själv!

ses vi där?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väsby Kungsgård kommer aldrig mer bli sig likt... Ska bli så kul att träffa dig och din fina familj igen, jag fixar drickat! Ses imorg, kramkram

Olle sa...

Tror vi ses... mitt sällskap backade ur men jag jag tror jag kikar in ändå. :) Om det rätta humöret infinner sig...vilket jag hoppas på. :P