fredag 22 augusti 2008

Ärik gästbloggar (och dissar)

Vickie har börjat knarka! Hennes langare heter Bill Gates! Hon skjuter upp Photoshop i alla möjliga öppningar och hål. Samtidigt har hon blivit banalt asocial. Maken till ovälkommen har jag nog aldrig känt mig när jag, spontant, besökt Fastbo. Det är tur att Mr Gates inte slagit klorna i Bazir än. Han slet sig nämligen mer än gärna från dumburken och välkomnade mig på det kärleksfullaste manér. Och Basses husse Lill-prinsen tog mig sin famn och hyllade min närvaro (vilket uppskattades men samtidigt ställde Vickies beteende i en ännu sämre dager).

Tur att det bara vara en testversion hon fick! Om några dagar blir allt som vanligt igen. Då får man mat och sällskap om man, oförhappandes, skulle hamna i Fastbo. Kom hit vettja, om ni inte tror mig!

Snorkel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, och jag som tänkte skicka programmet till dig Vickie!! Hmmm... du bör kanske trappa ner ett tag, hitta tillbaka till verkligheten och det oretuscherade ;) PS är verkligen beroendeframkallande, eller hur!? Efter vad jag förstår av din gästbloggare - hej igen :)bör man kanske anmäla besök hos er i förväg framöver...? Ses på msn då du börjar få abstinens och hallucinerar!
Kramkram från en annan datanörd!