fredag 25 april 2008

Vilken natt

gick och la mig tidigt för jag var helt slut.
Luis var på fotbollsderby och skulle sova hos sin pappa
Jacob skulle sova hos Josse.

Så jag hade inga sällskapssjuka tonåringar att umgås med.

KL 1 tiden på natten ringer Luis pappa och är ordentligt upprörd.
Luis hade inte kommit och han hade sagt att vi hade gett tillåtelse att han fick vara kvar i stockholm
Hell no!
Sen så var jag vaken och ringde och ringde, men han hade stängt av mobilen.
och jag var i upplösningstillstånd.
Sprang ner och satte på datorn och läste om bråkigheterna isamband med matchen.
mådde pest.

Till slut gick jag och la mig igen efter Adde övertalat mig till att vi inget kunde göra.

Vaknade vid 6 och började ringa igen men telefonen var fortfarande avstängd.
Luis mamma ringde för det hade ju spridit sig till henne också.
Hon var rätt upprörd och då även lite på att vi kunde låta honom åka själv till Stockholm.
och ja iefterhand tycker jag det med.

Ok, vi fick kontakt med honom vid 7,30 tiden imorse.
så nu blir det konsekvenser...

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅ trist då är du så där lagom pigg idag kan jag tro :(