lördag 26 april 2008

håligheter

kunden för idag.

dreds och tatueringar och vid närmare koll...
silverfärgade horn i helapannan, intryckta i huvvet.
det såg ut som det gjorde rejält ont.
och jag klarar inte riktigt sånt.
jag får liksom ont i tänderna.
så jag sa det
-ursäkta men jag kan inte titta på dig.
då gick han igång.
kolla sa han och lipade...
han hade en ormtunga alltså kluven med spikar och muttrar och jag vet inte allt...
och är det något som är läbbigt i vanliga fall så är det en liten kula i tungan....
I hate it när folk sitter och rullar den där kulan mellan tänderna
huaa jag får onte i tänderna!

-du har du sett min läpp??
-nej sa jag och blundade jag ville verkligen inte se mer.
men han väntade ut mig... jag tittade

Då har han hål i underläppen så han lipar med sin lkuvna tunga rätt igenom läppen.

äääääääblääääuuuu

så trycker han upp sina färgglada armar och visar att han har kulor och stjärnor inoperarade under huden.
han trycker på dem och visar att de flyttar och rör sig under huden..

jag kastade biljetten efter honom och sa stick!

hahaha
nej då. jag frågade varför?
-istället för knark sa han
oki?
jag då? jag varken knarkar eller trycker in grejer under huden, tatuerar mig eller stympar min tunga och läpp.
Har inga behov av att se ut som en noshörning med många små hornutväxter över hela pannan.

-äh,knark säger jag oc hblundar det finns säkert såna som ser ut som du som knarkar! är det så att du har fått blodad tand efter första försöket?
-jodu! sen går jag faktiskt omkring som en levande reklampelare.
Jag är piercare. så när alla ser mig vill alla göra sig lika fina som jag och då tjänar jag pengar på det!

HELL NO!

1 kommentar:

Olle sa...

Tycker du skulle passa fint med ett par stora röda horn i pannan! :)