måndag 28 april 2008

back on track

en datorfri dag utlystes igår.
och vem som utlyste den var tiden himself!

Igår mådde jag faktiskt bra!
fast jag ägnade större delen av tiden till att äta!
Tacos, mcDonalds och Thai mat från Spicy hot är ett axploxk av vad jag tryckte ner igår...

Därför när jag stod kl 5,15 och klädde på mig i morse och inte fick igen brallorna blev jag inte helt förvånad men mycket ledsen!
sen började jag tycka att det vore väldigt konstigt om jag kan äta upp mig så ohyggligt på en dag så jag inte kan ha mina lite för stora uniformsbyxor!?

Till slut efter en viss tid av panikslag (Hjälp jag har gått upp i vikt!! ca 10kg)
så insåg jag att det Luis (serverings)byxor jag försökte tränga in mig i!
thank Good!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skönt känsla att konstatera att det är fel byxor!!!!!!! hjälp va jobbigt att öka 10 pannor på ett dygn :P

Anonym sa...

Det var bara jag innan