fredag 18 april 2008

spontan självförbränning

hmmm, hörde att parapsykologerna" tror på" något som kallas spontan självförbränning.
Jag satt och funderade vad i fridens namn är det?

tydligen funderade intervjuaren samma sak för han frågade.

jo,
det är när en människa under stro stress och dingande av måsten helt plötsligt går upp i rök.

På riktigt!
De ka nsitta i en bil och förbereda en sväng och påbörja svängen och när svängen är klar har de brunnit upp.
Kvar i bilen finns ett utbränt skelett!
Inget annat i bilen är skadat!

det låter ju mysko!
Jag ska söka vidare i detta ämne.
men visst låter det skumt?!

4 kommentarer:

Katja sa...

Det har jag aldrig hört om! Skumt, mycket skumt... =)

Anonym sa...

????? Verkligen skumt, hoppas det inte händer mig vill inte gå upp i rök:( Nog ingen risk i mitt stilla liv ha ha Hoppas du orkar på söndag partypinglan :) Ha det så trevligt och hälsa alla dina TREVLIG HELG KRAM

Anonym sa...

Har sett det på film...så visst är det sant..:)

Onicomannen i märsta!!

Olle sa...

Det ger benämningen "utbränd" ett ansikte....kan man säga. :)

Hoppas Bacillen fått bra mat nu?!