lördag 26 april 2008

fettveck

Efter en uppmaning av Käre Ärik ska jag förklara varför jag har ont i fötterna efter att jag jobbat.

för enligt honom så sitter jag bara still vid biljettluckan på arslet och blir fetare.


Men eftersom jag redan är fet så när jag har benen i sittlut så vekas fettet på låren ihop och stoppar blodtillförseln ut ibenen och fötterna därför får jag lov att stå på mina söta små 39:or.


och efter en dags stående är jag slut i fötterna!

snipp snapp slut!

nästan...

han ville att jag skulle lägga ut en bild på mig själv så alla förstår vad jag går igenom

2 kommentarer:

Olle sa...

Nu tror jag du överdriver liiiite iaf.... :D
Har iofs inte sett dig på ett tag, men sist jag såg dig var du iaf normalstor...sådeså!!!

Anonym sa...

ok, Det var Ärik som sa att som jag beskriver får man upp en bild på att jag skulle se ut som Gilbbert Grapes mamma.....