måndag 21 april 2008

starta eget

jag gick en starta eget kurs för nåt år sen.

Vi var 4 tjejer och en man.
jag har tänkt på de andra ibland och undrat över hur det gått för dem.

men så sprang jag på en av bruttorna.
hon var mycket talkative så att säga..
hon hade tagit steget och startat en hundshop för pälsiga hundar på internet.
åh, det var ju jättekul! och fantastiskt!

men så hade hon valt en annan bana.
hon hamnade i ett vägskäl.
så hon har shoppen vid sidan av,
men jobbar som medium istället!

jag stord med rätt så lång fejja antar jag.
och frågade om hon alltid besuttit såna talanger.

men efter vad jag förstod av svadan så var hon rätt ny på detta.
men pengar tjänade hon!

sen var det brutta nr 2som hade öppnat nån slags massagetjofräs som hon pillade bort adhd och autism ja det var flera bokstäver också...
men hon blev stämd.
det var någon som inte blev fri från sina besvär.

sen den sista bruttan var tyska och skulle få hela tyskland till västerfärnebo.
det visste hon att hon skulle klara.
Det skulle bli värsta turistparadiset för tyskarna!

men hon hade i princip gått i personlig konkurs.
och ville sälja bilen till första bästa på stan för att kunna betala sina räkningar.

Karln ville inte hejja på brutta nr 1 när hon hade stött på honom.

och jag, jag sitter här, kvar på sj men mina drömmar de lever!

Inga kommentarer: