måndag 21 april 2008

kräksfobi

jag gillar inte att kräkas!

jag gillar minst av allt att kräkas på toaletter.
stå där och glo ner i fjölen inte undra på att man kräks man borde aldrig sluta när man står/hänger över en stinkande ring.
jag städar och gnider och sprayar i panik mellan krampattackerna.
Allt för att det ska bli så skinande rent som möjligt.

Vår tjotta är aldrig så ren so mnär jag har kräkssjukan!

Men nu när vi bor som vi bor brukar jag ta det långa benet före det korta och springa ut i skogen.
Sitta i naturen och spyyy.
Fåglarna kvittrar och humlorna surrar men det är rent inte en äcklig toa i närheten.
Det är de bästa förutsättningarna för att inte kräkas en halv dag!

Sitter/ligger där och hoppas att ingen råkar vara ute på en liten skogspromenad just då.

1 kommentar:

Annis sa...

oj oj oj vad lååångdraget det kan bli efter en partynatt på statt. Hoppas du frisknat till nu.

Kram Annis