fredag 7 december 2007

väggen

Fick ett svar av Olle efter mitt tidigre inlägg.

Jag tror verkligen att väggen är lite för snabb för mig.
Jag borde krockat med väggen några gånger tidigare men jag tror inte att jag är den sorten som springer ini en vägg.
Jag vågar säga stopp! till jobbet, jag har varit sjukskriven i 2 dagar nu.
Bara de måstena som mitt jobb kan åsamka mig försvann så kom jag ner i varv.

Sen vetskapen om att om en vecka går jag på semester...(året ut.)
Gör att det samtidigt känns uthärdligt så blir allt skittungt bara för attdet är så nära ledighet.

sen har jag ju Adde, min styrka och min kärlek som ger mig energi när min är slut.
Han kan se till att allt stannar upp.
Att vi har tid att sitta i soffan och titta på en film medan han smörjer mina fötter.
Då börjar jag landa..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att du förstår att du kan tacka Gud för den mannen.