måndag 3 december 2007

thank you

i fredags köpte vi clickgolv till "L"s rum.
Vi hade ju TUR. det som ha nville ha var det 50% rabatt på just det finaste golvet.

Jag köpte tre paket precis som Adde sagt.

Igår kväll la vi golvet.

Det fattades bitar!
PANIK!
nu skulle det säkert vara slut...
piss å skit

jag ringde till bauhaus stod i telefonkö i strax över 1 timme.
Det är ju så frustrerande så man håller på att smäller av.

Till slut la jag på och tryckte för tonval vvs istället för bygg.
Där svarade de innan jag trycka klart.
Sen lämnade hon luren till en kille på bygg allt detta tog mindre än en halv minut.

Han fick höra historien och skulle titta.
Han stönade och stånkade och frustade och säger till slut.
-nej, tyvärr jag kan inte hitta samma färg som ni köpte i fredags.
jag blev så irriterad! Hur kunde adde låta bli att mäta golvet innan jag skickas att handlas!
men så säger han igen.
-nej men du! vänta här under.... jo! det finns ett paket kvar!
-skynda dig ! skriv mitt namn på det och så kommer jag så fort jag kan! jag slutar 19.
-jaja! jag ska!
-TACK! du är en ängel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där hade ni tur :) Tycker inte det hjälper hur man mäter det ska alltid fattas någon liten bit så man måste öppna ett helt paket:P