tisdag 4 december 2007

kopierar roliga svar

Alltså vilka roliga svar jag får på festinbjudan måste dela med mig...



Finn Ljunggren
12:55pm Dec 2nd
Reply
Goddabo Emma och Fimpen kommer med en present. Ni kommer känna igen oss för det är vi som kommer att bära roliga hattar.
KramarFinn son of a postman



Erik Sörbom
5:52pm Dec 3rd
Reply
Nu fattar jag ingenting!?? Nada, nicht, nüll, zero, squat, zip?? Enligt Addes utsago så jobbar ju han på annandagen, eller har jag knäck i lurarna och skit på nervbanan? Jag kommer i alla fall, oavsett dag och tidpunkt! Är det kl 15 på julafton som gäller så kommer jag med gåvor och rökelse. Men klargör gärna! Gärna! Hjärna! Stjärna!Klockers! Blocket


Erik Sörbom
6:13pm Dec 3rd
Reply
Blocket fattar! Blocket trodde Lillprinsen jobbade dygn, eller natt eller nåt annat gruvligt. Men slutar grabben kl 15 så fattar jag att det funkar. Huruvida jag kan komma tidigare och hjälpa till ska jag låta vara osagt. Men min ambition kan vara att göra det. Hur låter det fru Plisken?//Blocket



Viktoria
6:17pm Dec 3rd
gört!



Finn Ljunggren
Today at 9:50am
Reply
Jag och Emma kommer på julaftons morgon kl 05.26 och stannar till kl 23 .29 på annandagen. Vi bor gärna i hönshuset med Geron. Om inte det går att ordna så sover vi gärna skavfötters med husbonden och husfrugan.
Vi kommer ta med:
2 par grisfötter
1/2 julskinka
4 janssons frestelser
1 julkrubba
10 par Varma raggsockor
1 tyrolerhatt
4 par vinterdäck
och en liten transistor radio.
väl mött!


Viktoria
Today at 9:58am
Finn låter som en tågtidtabell.. och dem tänker jag hålla mig ifrån hela julen!
Och Hasse heter fortfarande INTE Geron.. men eftersom det kommer en liten ljunggren i maj så har ni namnet klart antar jag!?Geron Ljunggren!Det äger! Jag ska hålla alla tummar för att det blir en liten pågapojk! Men vilken lattjo julafton vi verkar få...



Finn Ljunggren
Today at 10:42am
Reply
Blanda inte in lill-ungen i det här. Ni kan kalla tuppen vad ni vill men för mig kommer han alltid heta Geron. GERON!
kram och Over and out



Tobias Högmark
Today at 12:00pm
Reply
Micro-brevbärar'n kan gott heta Geron tycker jag, bara jag får paxa namnet Stengler tills den dag jag ynglar av mig.För övrigt kan jag låta meddela att jag och Josefine gladerligen accepterar inbjudan och har för avsikt att dyka upp på farstutrappan nämnda högtidsdag med rosor på kinden och solsken i blick.
Hälsa Danne!



Sammy Holm
Today at 12:09pm
Reply
Lillbrassen och den självutnämda greven av öfvre Märsta kommer att visa sin nyrakade nuna också. (hoppas baksmällan har lags sig bara).



Anders Bjurenvall
Today at 12:19pm
Reply
Även herr Bjurenval anmäler sig till kalaset! Antar att jag kommer med Finnen i släptåg åtkandes över vidderna med gamla hederliga Bläppen som en trio jultomar i en släde av plåt. (om han fått fart på bilen igen vill säga...) Ses!



Viktoria
Today at 12:21pm
Blivande Stengler Högmarks päron!(någon gång i framtiden)Vi känner oss mycket hedrade av erat rödkindade sällskap på lillpsinsens födelsedagskalas!
Kul som fan faktiskt!


Viktoria
Today at 12:41pm
Brass! varför raka? som julklapp och fullständig överraskning kan du väl ha samma frisyr som din visningsbild?

Finne, bläpp och Herr Bjurenvall... vilken trio! Jag är rädd att unge herr Bjurnevall inte kommer synas




Sammy Holm
Today at 12:43pm
Reply
Hahahahaha...jag ska försöka spara ut till dess då...;) Kul värre kommer det att bli iaf...längtar redan.



Johan Bratås
6:55pm Dec 3rd
Tackar ödmjukast för inbjudan. Klart jag kommer. Det ska bli så roligt att träffa er, det var ju så längesen nu. Hälsa hela familjen!
Vi ses.
/kuratorn

Inga kommentarer: