söndag 30 december 2007

mellandagsrea

stoppade småttungar och Luis under armen och drog in till storstan V-ås.
Jag skulle fynda!

Äntligen! Shit vad jag hade sett framemot att åka runt och bara slänga mig över snygga billiga kläder som bara bad att få bli handlade av mig.
oj.oj! nu skulle jag bara handla.
som om det vore julklappar till alla andra.

Sure!
För det första var jag inte ensam om att viljs göra fynd, göra av med pengar.
Halva västmanland var ute på fyndjakt.
och jag är allergisk mot köer.
för det andra.
så hade jag småttungar och Luis med mig.
jag kome hem med 3 datatspel-
gissa om de sitter snyggt på mig!

5 kommentarer:

Olle sa...

*försöker tänka mig dig iklädd endast 3 dataspel*
Dom täcker ju 3 av vissa kroppsdelar åtminstone...skulle varit ett 4:e för rumpan oxå kanske... :)

Anonym sa...

Nej orkar aldrig ut på rean för mycket folk :( Gott nytt år på er alla

Annis sa...

å visst är det trist och blä att stå och köa till provhytter?

Ha ett riktigt gott nytt år!

kram Annis

Anonym sa...

Gott nytt år!!

Anonym sa...

Gott nytt år!!