onsdag 19 december 2007

tjejsnack v 51

julen

Var och med vilka ska du fira jul?
Vi ska fira julen hemma! första gången utan Jesper! snyft!
men tillsammans med Monica, Sven, addes päron.
Beata och Gabriel, addes syster med son.
Sammy och Vivianne, Viggs gudfar och hans mamma.
Luis och Micke, vår nya grabb och hans pappa.
sen förståss, adde, vigg, juliana och jacob.
det ska bli så himlans trevligt och skoj!

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
vi köper vansinnigt mycket julkappar.
och vi köper dem i sista sekund.
idag har jag ju köpt ca 15st.

Vad önskar du dig i julklapp?
jag önskar att trots att vi är här så hjälper alla till så vi alla har tid att umgås efter undanplockning och sånt. så inte det blir så att bara en som springer som en husa och när den äntligen har tid att sitta ner är det dags att alla åker hem..
och så klart en vit jul..
och att rörmokaren komemr snart...
oc hpengar..
och att nån erbjuder sig att vara barnvakt inom två månader. så adde och ajg kan få göra något ihop.
tänk att få barnvakt 1 gång varannan månad. så vi inte glömmer bort varann jag å adde...
i år har vi haft barnvakt 2 gånger eller snart... en gång i mars och nu blir det i december också.
sen vill jag ha nya kläder...

Vad betyder julen för dig?
jobb och pank.

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
vi går ut i skogen och väljer den finaste!
sen tar vi och klär den kvällen innan julafton.
sen vill jag gärna lyssna på jussi björling som sjunger i radion kl 00.
adde vill ta en whiskey i "biblioteket" gärna med några varmt välkomna vänner!
välkomna i år igen!

Inga kommentarer: