onsdag 20 maj 2009

vilken dag?!

igår snurrade det i mitt huvud.

har aldrig varit med om något liknande.

efter ett snabbt beslut så bestämdes det att Luis skulle flytta.
i samma veva får jag veta att en av mina jobbarkollegor fått sluta på jobbet med omedelbar verkan.

jag hänger inte med i svängarna.

Men nu tar vi allt därifrån vi är NU och går vidare.

Jag önskar Luis all lycka i världen.
hoppas det blir bättre och att den andra famlijen kan ge dig den struktur som du behöver.
och jag önskar arbetskollegan lycka till.

och som den vuxna männniska jag är så ser jag nu bara hur mina erfarenheter växer.
och jag tackar för det. och jag ska försöka förvalta dem väl och utnyttja detta.

men mest hoppas jag att de också känner så.
att vi lärt oss något nytt på vägen och går vidare med det i ryggsäcken,

LYCKA TILL!

Inga kommentarer: