fredag 22 maj 2009

mycket nu

idag ska vi åka till uppsala.
hämta en frys som mormor har.
Äntligen en stående frys!!

sen kommer de små grönvärparna till uppsala.
spännande!!
hoppas det inte blir för många tuppar.

HEmåt styr vi kosan.
där skall jag prova kläder...

åka till jobbet och låna kantinerna, hem och göra förrätt,
prova lite mer kläder.

försöka hinna till Wallins skor som öppnat en "reabutik" vid järnboden.
skor till bröllopet måste antagligen införskaffas...
städa!

men först NU ska vi åka och lämna hundarna på hundhotell över helgen....

see you

2 kommentarer:

tiindra sa...

Åh, ni åker till storstan....Det är en bra stad och fin...Då åker ni förbi min håla så ser jag dig så ställer jag mig och vinkar "ler"..

Annis sa...

Oj, vilket schema! Hoppas du får en trevlig helg! Glöm inte kameran nu!

Reabutik på skor! Dit måste jag med.