torsdag 14 maj 2009

jobba

jag måste ha mer jobbtid.

efter mycket om och men har vi kommit överens om att Luis ska flytta vidare.
vi kan inte ge honom det han behöver så det bästa är att han får gå vidare och få den uppbackningen han behöver.

det innebär att jag måste ha tag i ett nytt jobb.
vi klarar oss inte på min halvtidslön.

Idag har jag sökt 2 jobb.
och det känns som om båda är intresserade av mig.
på måndag ska jag provjobba på det ena stället.

och det andra ville att jag skulle skriva ner lite om mig själv.
men eftersom de gärna vill gå via sitt kontaktnät istället för att söka nytt folk via af så låg jag bra till.
det var redan 2 som hade namngett mig..

detta är så spännande!!

håll tummarna för mig!
eller kom med fler förslag!
jag vill ha ett kul jobb med världens bästa arbetskamrater,
jag saknar arbetskamrater!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas det löser sig för dig. JAG vill ju att du ska kunna stanna och grilla fler hamburgare =)

Men måste man, så måste man....

Kram!

Anonym sa...

Kom ihag varan ide for framtiden...fast det klart du behover ett jobb nu! Och det loser sakert,du verkar vara popular,duktig oxa! Lycka till! Kram m