fredag 22 maj 2009

eu

snart är det val och alla har väl kommit till insikt vad de ska rösta på antar jag.

men just i dag blev jag varse ett nytt problem...
jag köpte en hårinpackning som skulle fixa en lyster och lockarna skulle krulla sig själva.

trodde jag.
för det stod på franska på förpackningen.

det var inte det som jag smetade och kletade in i burret...

om vi röstar på något riktigt euvänligt sinnat parti.
kommer det inte stå på förpackningarna alls då, längrè?
hur ska jag då veta vad jag köper?
tänk om jag hade smetat in hårborttagningsmedel i huvvvet!?

å huvvaligen....
nej nu måste jag börja gå in lite mer detaljerat på euvalet...

1 kommentar:

Annis sa...

Tack för tipset på skoutförsäljningen. Jag hittade 2 par. Tur man kan läsa i din blogg när man inte läser Allehanda =)