lördag 16 maj 2009

tiden gå

imorse låg vi och drog oss, småpratade lite.

Vi ska ju på Martin och Anna-karins bröllop nästa helg.
så vi pratade lite om den dagen.
jag tycker att det är så lätt för killar.
ska de vara finklädda så drar de fram kostymen ur garderoben.

vi tjejer vi stråla och pråla men inte överglänsa bruden (som om det skulle vara möjligt)
jag har tänkt bröllopskläder i säkert en månad.
sen frisyrer.
jag vill ju gärna göra något speciellt. inte gå omkring som ronja rövardotter som vanligt.
men det går ju så där.
jag har tummen mitt i handen när det gäller frisyrer...

sen kom jag på att vi har varit gifta i över 6,5 år.
och vi har varit ett par i 12 år.

Egentligen borde man vara sååå trött på varann.
men det är häftigt.
jag tycker fortfarande att det är spännande och härligt med min man!
och det känns verkligen inte som om det har gått 12 år!

hoppas han gillar mig fast jag itne hittar nån sjysst klänning och håret står som ett burr runt huvvesvålen på bröllopet.

Inga kommentarer: