fredag 1 maj 2009

bränd

idag kom cissi och tjejerna ut, tack och lov inte lika tidigt som pappa vangbo!
han kom kl 7...
joppa, joppa!

vi har haft en sån härlig dag!
våra starka, manliga män har krökt spik och rätat ut dem och stoppat in prillor under läpparna den sista större än den förra.

Cissi och jag har jobbat hårt!
vi passat våra barn som har blivit så stora så de är praktiskt taget självgående!
vi har suttit i solen så jag behöver allt annat än rouge på kinderna!!!

jag har vackert illröda kinder, axlar och bröst. (asså bröst inte p-tt-r).
Vi har haft det sååå jobbigt...
jag är helt slut, ansikte dunkar av hetta.

vi passade på att fortsätta.
så vi drog hem till dem och korkade upp och grillade!

Mycket trevligt!
och konstigt att detta händer så sällan-....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj vad mysigt det later...aaaavis,ha ha! Jag alskar grilllukten,men oj stavas det med 3 l?? strunt samma,later supertrevlugt,wish we were there...Ktamis M

Cissibitar sa...

Ja det var väldigt najs! Och som vi jobbade med brännan... Var pionröd på halsen i går... Vi gört snart igen!
POK