måndag 25 maj 2009

partytrick..

i lördags var det en kille som helst plötsligt slängde sig själv upp i taket.
hur det gick till vet jag inte för helt plötsligt hängde en kille där, bredvid mig.
uppochner som en fladdermus.
Han trodde förmodligen att han var batman.

Jag undrade hur i hela världen en människa kan hänga uppochner utan att hänga i knävecken.
tittade upp.

Eftersom vi var i en gammal loge på fest så är det brädtak.
På något vis hade han pressat in fötterna mellan plankorna asså han hängde i tårna som var inkilade mellan plankor.

VIPS!
så ramlade han ner, precis bredvid mig.
och killen var i smärta.
på riktigt.
Det var 2 killar till där som hade tittat på tricket de tog killen under varsin arm så han skulle stappla sig ut därifrån.
och jag såg att det där var inte bra.
han gick inge vidare.

sen såg inte jag mer.

Men tydligen så kom det 2 ambulanser och hämtade honom.

efter vad jag förstått så bröt han benet.
men jag trodde att hela bäckenet hade gått åt pipan.

vilket partytrick....
eller inte

2 kommentarer:

Isa sa...

Klart du ska vara nyfiken!
Vi flyttar till Tärna. Vi blir nästan grannar!
Jag har väntat på det här i fem år...

Förresten har du foton från Martins bröllop? Jag är så nyfiken jag med :)

finn sa...

Så kan det gå om man inte värmer upp.