lördag 21 april 2007

vad ska jag tro?

Hmmm...
Jacob skulle sova hos en komppis i Västerås inatt.
Naturligtvis frågar jag 15 åringen om de ska parta (läs supa).
Eftersom jag vet att det har inträffat och jag vill vara förberedd om det händer något.

-Nejdå mamma. sa 15åringen

Men som den oroliga mamman jag är så tar jag med telefon och mobil till sängen om nån behöver nå mig.

Kl. 03,22 har jag fått TVÅ sms från Jacob.

Hej mamma jag ringer när jag vaknar.
Du är världens bästa mamma! Jag älskar dig!.


OK, inte för att jag inte blir glad för de orden det är klart att jag blir det, ABSOLUT! Jihooo!! Jag är älskad och anses vara världens bästa mamma!!!

Men jag frågar ju mig själv är han riktigt nykter?
Han brukar inte riktgt vara så kärleksfull nu förtiden... det slutade han med för några år sen..
Genom sig själv känner man andra sägs det...
När är jag som mest kärleksfull och gärna vill påtala för alla som jag känner hur mycket de betyder för mig?

Nu ska jag plocka ihop småttingarna och åka in till Sala och handla. Till Sala för att Jeppa vill ha skjuts.
Han fick skjuts om han också kunde säga vilken mamma som är världens bästa...
Han svarade rätt!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka killar :) Trevlig helg på er

Anonym sa...

Vilka kärleksförklaringar inte dåligt :) Måste värma ett Modershjärta :D Ha´re så bra Kram

Anonym sa...

Du jag behöver inte va som jeppa eller hur? jag dricker inte med james! och i huvud taget så dricker jag inte så ofta! Jag skrev det för att du vet vad jag tycker och tänker om dig mamma<3