onsdag 25 april 2007

tandläkarskräck och tapeter

Imorse var jag hos Eva, tandläkaren.
Jag har grym tandläkarskräck!

Har gått hos psykolog ochtandläkaren 1gång i veckan i 3 månader nu.
Idag borrade jag med snabba borren i 4 lååånga djupa andetag! Jippie! I did it!

Nästa gång ska vi försöka laga...

Adde väntade på mig utanför tandläkaren. Han hade uträttat lite ärenden, hönsmat, gipsskruv, vindpapp och nån vinkelhake.
Fan att jag var tvungen att vara hos tandläkaren! (eh)
Vi åkte och beställde tapeten som vi ska ha i tvrummet


Den här är det! Cool va? Den kommer på fredag.

Så jag hinner spackla och jävlas lite först.

Sedan passade vi på att luncha tillsammans på Liljas. (utan barn)

Baconrullade kycklingfileer och massa god sallad med dressingar. Mmmm

Först dök Annika (F-)Larsson som jag var bästis med under många år helt plötsligt upp så vi snacka lite goja, kul att träffa henne!!!

Sen kom Linda förbi när vi satt där. Hon hade slitit med sommardäcken.

Jag har svårt att tänka mig henne rulla omkring på däck. Men vi sa det ibland är man tvungen att plocka fram sin manliga sida.

Nu ska jag gå på promenad med Kerstin. Sen hämta barn.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir fint det :) Fina färger verkligen. Men hallå kan inte flera skriva nått då!!!!!!!!!!! Kommentera mera :) he he

Anonym sa...

testaar

Anonym sa...

Blir jättefint tror jag, kul att hitta din sida.