tisdag 24 april 2007

Klädkammare inkl. tvmöbel

Jag har pratat med Adde om att jag vill ha en klädkammare, det finns så få garderober i vårat hus.
Så häromdagen kom jag på att det värdelösa utrymmet bakom soffan och innan garderoben skulle kunna bli ett ypperligt utrymme att bygga in till en klädkammare!
Så jag har infört mina tankar till Adde.
Igår när jag kom hem från jobbet var klädkammaren nästan färdig!!
Det kommer bli urbra!!
När vi var i farten kom vi på att utrymmet högst upp i klädkammaren kan "vi"
bygga in så barnen får ett liggtillhåll som de kan ligga och titta på tv ifrån!
Då får jag äntligen en ribbstol också! för de måste ju kunna klättra upp dit på något vis!
Nu ska jag sy ihop nå madrass och kuddfodral som de kan ha där uppe.
Jättehäftigt!!!

Sedan ska jag inreda hela tv-rummet i indisk stil.
Har hittat en tapet som är coool! stora fyrkanter ca 25*25 cm stora, rosa, röda, lila och orange.
Fast det blir nog för mycket om vi har den tapeten i hela rummet så det blir väl en fondvägg.
Jag ska fota sen och lägga ut!

Nu har jag skjutsat Jesper till Lasarettet. Få se vad det är för korv han har fått innanför huden under knäet.

Och innan jag hann skriva klart dök han upp här...
Han skulle få tid till operation men han ville inte tala om för mig hur det gick för att jag inte hade några pengar att ge honom...

Ikväll har Jacob träning med Västerås Rodeers, amerikansk fotboll, där han är QB.

hej hopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter supermysigt med garderob och allt, Kommer ut och kollar någon kväll Kram

Anonym sa...

Stackars Jeppa glömde hälsa honom så mycket