lördag 21 april 2007

Alltså Jeppa ville ha skjuts från Linn in till stan för de skulle repa.
Sedan är han halvthysterisk och menar att jag måste komma ögonaböj!
-Jamen ni skulle ju inte repa förrän kl 13 sa jag.
-Ja,men jag måste åka på en gång.
-Har det hänt något undrar jag oroligt?
-Nej,kom nu!
-Men småttingarna leker så bra just nu. Jag åker om en stund.
- Nej snälla kom och hämta mig nu! säger han.
- varför är det så bråttom undrar jag.
-men, kryper det ur hans mun till slut... hennes föräldrar kommer snart!
-Haahahahah säger jag
kan inte, Vigg vill inte åka han leker en sån bra lek berättar jag.
men jag ska prova lördagsgodistricket lovar jag.
- ja., gör det!NUUU säger Jeppa

men Vigg vill inte åka ens för lördagsgodis. Det är en sån bra lek han leker, informerar jag Jeppa.
-Men säg att jag vill att han och jag ska leka. drar Jeppa till med.

Då vill Vigg åka.
-ÅÅÅÅKKKK NUUUU är det enda Jeppa säger!

Jag kan inte minnas jag tyckte det var så hemskt att träffa någon föräldrar första gången.
Dessutom räknade Jeppa det som att han lekte med Vigg när han satt utanför bollrummet och prata i telefonen med sina kompisar.

Det är inte utan att man tycker synd om de små som såg framemot att få vara tillsammans med sin storebror för en gång skull.

Inga kommentarer: