fredag 27 april 2007

Kan du koka risgrynsgröt?

Män svarar bara på frågan. tror jag...

Igår när jag kom hem från jobbet var jag alldeles slut, färdig och hungrig.
Det visade sig att det inte sprungit hem något smörpaket, bröd eller kaffe av sig självt hem till oss. Eller så hade de inte hittat till vårt kylskåp i varje fall...
Så jag frågade min kärlek,
-vad ska vi äta till frukost imorgon då?
-jamen, det löser sig sa han.
Jag tittade på de tomma hyllorna och gjorde en överslagsberäkning och kom på att "vi" kunde ju koka risgrynsgröt till frukost, Kärleken tyckte också att det var en bra idé.
Men eftersom jag var trött och hungrig frågade jag Kärleken,
-Kan du koka risgrynsgröt?
-JAA, svarade hen.

men vem fick koka risgrynsgröt imorse?

Jag!
för han svarade ju bara på frågan...
Ja(visst kan jag koka risgrynsgröt!!)

Men va f-n visa det också!!!

puss på Adde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan :) Trevlig helg på er Fastboare

Anonym sa...

ja han kan :P Ha´re kanske ses nått i helga