söndag 21 juni 2009

TACK!

Vilken trevlig midsommarafton det blev!

Vädret höll uppe och så gjorde även humöret.
Jag hade även den stora lyckan att få fira midsommar med alla mina barn!
det är sånt som gör att man blir glad i själen.
Jag fattar inte.
jag tror inte att jag hade firat midsommar med mamma när jag var i 18-21 års åldern.
men de valde att komma hit!

vi dansade och sjöng vackert, åt gott, körde en 5 kamp och fick oss bra live musik till sinnet!

sen satt vi uppe några stycken sent och snackade och lekte lekar i lägereldens sken!

mycket trevligt!
sen fick vi behålla familjen Romero hela dagen efter och det var jätteskönt!
då hann man landa, snacka och umgås!

tack alla som kom!!!

2 kommentarer:

Gudfar sa...

Tack själva!! :) var inte jag med en stund dan efter?? ;)

Ewa Allerbrand sa...

Tack själva det är alltid lika kul att vara hos er som alltid det har blivit en tradition vi har varit hos er nu i fem år det är lika trevligt varje år..tyvärr blev det lite tidigare i år men nästa år tar vi med våra hundar eller har någon som går ut eller varför inte en bil...tack ska ni har och jag och micke kommer till er och hjälper er med förberedningen till visafton...kramar till hela familjen