torsdag 25 juni 2009

ojojoj

va tusan att tide ngår så fort.

jag hinner ingenting.



imorse gick jag upp kl 7 slängde i mig frukost och väckte barnen.

sen drog vi till Sala...

Tandläkaren för MIG. första gången sen tandvårdsprojektet tog slut.

Bitit av en tand.

Idag skulle jag få lugnande.

Dormicum. låter giftigt...

tog en normaldos och inget hände!

jag låg där och glodde i taket.

de kom in efter 10 min och trodde nog att jag skulle halvslumra...

tji fick de!

jag låg där piggare än nånsin.

De trodde att jag kanske var lite för spänd och behövde en starkare dos.

sagt oc hgjort de pillade i mig en skvätt till.

Det tog kanske 5 min sen sov jag.

Jag vaknade till då och då för att de knuffade på mig och ville att jag skulle öppna munnen för de lagade faktiskt min tand.

jag var så trött så jag gjorde allt de bad om bara jag fick sova.

De väckte mig för att jag skulle bita på det röda pappret.

jag bet för löst och sen väckte de mig för att jag skulle gapa så de kunde få ur pappret.



shhiiiiiit vad jag sov!!



Adde och barnen passade på att äta frukost på cafe medan jag lfixade truten.

de kom och hämtade mig.

Adde tyckte att jag såg ut som Ace Frehley i platådojjor?!

In i bilen sen vet jag inget mer förrän kl 11.30.

då låg jag i min egna säng.



What a day!

1 kommentar:

Monica Psi sa...

Grattis Viktoria!!!
Fint att du vågar gå till tandläkar´n! Du har vunit en stor seger!!!