tisdag 23 juni 2009

skrattanfall

vi har haft problem med vår teve.
är lika med, ingen teve alls.

igår tog adde tag i saken på allvar och skulle fixa den.
vred och vände på den och på boxern.
jag greppade luren och ringde telia.

supportkillen jag snackade med var nog inte så jätteroad av sitt jobb lät det som .
Han ställde några rutinfrågor och sen frågade han om det lyste en lampa på baksidan av boxen.
det gjorde det inte!

men så plötsligt blinkade det till och fortsatte blinka.
-nu blinkar det där bak! utbrast jag
-jaha hörde jag hans uttråkade stämma.
-på boxen alltså sa jag torrt. Innan på min man!
Och killen började skratta!
Järnet!
-ja, man kan inte så noga veta sa jag. båda två ligger med baken i vädret....
sen skrattade han så han var tvungen att bryta en stund för att hämta andan.

Kul! där fick jag honom på bättre humör en stund.


fast jag tyckte inte det var fullt så kul...

1 kommentar:

Marlene ♥ sa...

Om man surfar runt så kan man hitta sidor man aldrig varit inne på. jag hittade mitt namn i din blogg i ett inlägg. precis som du hittade din blogg i en annan persons inlägg. Syftar på detta:
http://vickiehickietoria.blogspot.com/2008/12/jaha.html

Vad hette bloggen där du läste inlägget. Av ren nyfikenhet.
trevlig sommar=)