torsdag 11 juni 2009

OJ!

idag var det ¨ågra föräldrar på skolan och jobbade för en fin skolgård.
jag stoppade ut huvudet och frågade om de också ville ha mat.
De tackade ja.

efter maten kom en bister mamma gående mot mig.
-Du, ursäkta, men jag har några klagomål.
-jaha, pep jag fram. oj vad har jag gjort nu då? Har jag missat att hennes barn har nån allergi eller något?
-jo, min dotter vill itne längre äta min mat utan att säga att det är mycket godare mat i skolan. Hon vill ha din mat!

DET! minsann var tjusiga klagomål!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Way to go, girl;=)
Jag är stolt över dig, kramar Marre

Olle sa...

Hehe...måste ju vara smickrande att få höra!?! :)

tiindra sa...

Åh, vad kul att få höra ngt sådant :0)....Det är sånt som gör jobbet roligt och att man växer lite..

Gudfar sa...

Det har jag sagt till min mamma med...:)

Cissibitar sa...

Jag kan skriva under på att din mat är alldeles enastående!
Puss och kram!!!!!!!
Cissi

Plastmor sa...

Håller helt med de övriga
trevlig helg på er alla

Kramar

Farmor Monica sa...

ja, det förvånar mig inte det minsta! Har sällan träffat en så schyrrans kock som du!!!