fredag 20 mars 2009

omg!!!

när jag slog upp mina sjögröna denna morgonstund...
nu tog jag i.
slog upp?!?!
när jag slet för att orka lyfta på en ögonlocket imorse insåg jag hastigt att jag vaknade med huvudvärk.
jag tog mig nerför trappen, blint famlande efter trappräcke och rädsla för att trampa i ett antal hundkräkor...
visst! det var vverkligen en gjuten morgon!
Hundkraken hade antagligen inte ätit jordgubbstårta till kvällsmat igår...
han hade lyckats pricka mattorna.
först är det jävligast.
sen är det rätt skönt... för de kan man "bara"(om man heter Adde) skaka av och stoppa in i maskinen. (jag kan trycka igång och ladda med medel) vi slapp torka golven.

Igår när jag promenerade med doggarna gick jag och pratade med mig själv och sa då till den utmärkta samtalspartnern...
Hundar måste vara det absolut äckligaste djur på denna planet.
Morris slängde iväg en enooormt stor kräka och innan jag hann tänka klart och innan han hunnit hulkat klart hade Bazir ätit upp högen:

Imorse var jag lite gladare åt att det just var hundar vi har.
De hade förmodligen delat på de ljumma högarna...
så det var egentligen bara stora fläckar kvar där högarna hade varit.
Nu när jag tänker på det, så kankse det var samma kräka som kom upp hela tiden.
fyyyyyy....

jaja, jag kom ner och huvudvärkstabletterna var slut!!!
det bådar inte gott för mitt onda huvud.
Jag tar mig fram till kaffeburken, the very next best.
SLUT!

jag har fortfarande ont i huvudet... och nu är kl 14.

1 kommentar:

Olle sa...

Mmmm...morgonvarm hundspya..finns det nåt mer näringsrikt? :D