fredag 20 mars 2009

vänner

i och med fejjan ser man vem som har mest vänner.
hmmm...

jag är vän med 222 pers tror jag.
det är ju inte direkt alla jag har kontakt med.
Jag försöker skriva dit något litet till alla.
eller nästan alla...

Adde satt vid datorn och då på fejjan.
surfade runt både hit och dit och hittade gamla bekanta.
och klickar glatt "lägg till som vän" på några gamla kompisar.
frid och fröjd i arselhöjd...
det var bara...

att han hade glömt han bort att han satt inloggad som MOI! mig, viktoria!
och jag blev ju mäkta förvånad när jag helt plötsligt fick mail där det stod:
x,x har bekräftat din vänförfrågan...
några gånger... olika människor, som jag inte känner.
en har jag träffat... men inge mer.
jag frågade adde om han suttit och addat friends på fejjan som jag??
-ja... jag råkade göra det...

Jag skäms! det känns som om jag inte har några kompisar..
sitter och letar runt bland folk och fä och lägger till dem.
eller tänk om de tror att jag lägger till dem för att jag ska ha koll på adde.
jaja, hoppas de är trevliga iallafall, så jag har sjyssta kompisar i min närhet...

Inga kommentarer: