tisdag 17 mars 2009

dagens

idag doftar det tjära om hönshusdörren.

jag hoppas att jag kommer se en nyans brunare på mina händer efter att ha gått och dragit i ett huindkoppel i solsken.

alltså denna tidpunkt är helt underbar!
man vet vad som komma skall och att nu finns det ingen återvändo.
även om det dröjer...
så kommer det.
ljusare och varmare tider!

Det var t o m så att jag gick och funderade på visafton.
undrar om vi orkar i år?
jo, jag tror det.
men inte själva.
och så får vi hoppas att det är några artister som vill uppträda!
förståss, det viktigaste

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det klart att ni ska ha eran visafton! Den var toppen sist,aven fast vi tokar akte in till stan tidigare...det gor vi inte i ar,LOVAR!!!Vilken fin bild du bytt till pa bloggsidan Viktoria! Vacker! Kram M

Vickiehickietorian sa...

då hoppasvi på att du vill uppträda lite...JAAA! hoppas!

Cissibitar sa...

Hela Sala/Ransta/Västmanland längtar redan efter visafton! OCh beställer du samma väder som förra gången blir det succé igen!
POK