torsdag 26 mars 2009

istid

vi har ju drabbats av istiden här i min region.

nu har jag tyckt att det räcker!
men..
idag har jag tackat vädergudarna.

Imorse när jag skulle åka till jobbet var det sviinkallt.
Drog på mig brallorna och ångrade mig.
Här behövdes långkalsonger!
av med braxorna och på med de sexiga mörkblåa lånkisarna.
sen naturligtivs på med de vanliga byxorna igen.
iväg till jobbet och påbörjade dagens rätt, fiskgratäng...

böjer mig ner och ritsch....
dår gick brallan.
från höften och ner mot knäet.

jag säger bara tack för kylan.

annars hade jag aldrig haft långkalsonger på mig och då hade jag fått lov att gå omkring i min assaxiga trosor synliga.
urtvättade gråvita modell större....

hmmm

1 kommentar:

Anonym sa...

I byn där jag bor så har det utfärsäljning på bla jeans från shopen..100-150 kr st...Det passar nästan alla plånböcker, eller???
Ett tips bara om du skulle vara i behov av brallor till billig peng
:0)...